Just another WordPress.com site

Wiosenna przerwa…

Kochane dawno mnie nie było i na ok miesiąc muszę ogłosić blogowa przerwę, obowiązki mnie przytłaczają ostatnio. Obiecuję, że jak tylko złapię oddech nawet w ciągu tego miesiąca to odezwę się:) a jeśli nie, możecie być pewne że od maja wrócę nowa:))

 

Życzę Wam rodzinnych i spokojnych świąt i zakwitnięcia razem z całą naturą która niebawem obudzi się do życia po już przedłużającej się zimie, same zobaczcie co ja ostatnio zakupiłam, zamist kolorowe zwiewne ciuszki to mi takie rzeczy w głowie;]

DSCN4522

 

 

DSCN4523

DSCN4524 DSCN4525

DSCN4526

Gorrrąco Wam polecam sklep CALIOPE!:)

 

A do picia grzane winko z goździkami i bakaliami;p

DSCN4514DSCN4514

KOCHANE PROSZĘ NIE ZAPOMNIJCIE O MNIE;*

Skomentuj

Chmurka tagów

Małe rzeczy

Just another WordPress.com site

