Just another WordPress.com site

Zapomniane pantofelki

Właśnie odkryłam w szafie moje mysie pantofelki, które baardzo lubię:) Co mi się
w nich najbardziej podoba? Sznorówki;) Ojej jakie to dziwne słowo..SZNORÓWKI;]
Co więcej, mają kolor, który pozwala na dopasowanie ich właściwie do wszystkiego:)

I coś całkiem z innej beczki… Dostałam ostatnio przepis na pyszną zupę. Postanowiłam się nim z Wami podzielić;)

ZUPA SEROWA:
Składniki:

4 serki topione kremowe (bez dodatków), 4 marchewki, mąka, śmietana, 2 drobiowe kostki rosołowe, sól, pieprz, makaron świderki, koperek

Wykonanie:

Marchewkę kroimy w kostkę i gotujemy w wywarze z kostki rosołowej (ok 1,5-2 l.) 15-20 minut. W szklance ciepłej wody rozpuszczamy serki topione, dodajemy mąkę, śmietanę i mieszamy. Wlewamy do wrzącego wywaru i chwilę gotujemy cały czas mieszając. Przyprawiamy wg uznania (sól, pieprz, wegeta, koperek).

Comments on: "Zapomniane pantofelki" (3)

  1. Butki super, tutaj nazywają się „francesine” i są bardzo modne.

  2. A nie „sznurówki”?? Ciekawy przepis!:))

    • O modzie słów kilka said:

      Ach możliwe, że sznurówki! Miodka trzeba zapytać;p Ja ze swej strony przepraszam za słowne gafy;]

Skomentuj

Chmurka tagów

Małe rzeczy

Just another WordPress.com site

